שר בקבינט: "אם דיוני הקבינט היו נחשפים, הציבור לא היה סולח לו"

איתי גדסי No Comments on שר בקבינט: "אם דיוני הקבינט היו נחשפים, הציבור לא היה סולח לו"

שר בקבינט המדיני-ביטחוני תקף היום את ההתפטרות המפתיעה של שר הביטחון, לדבריו: "המעשה מזעזע לא בגלל האופן הפוליטי אלה הביטחוני"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סביב ההודעה הדרמטית על התפטרות שר הביטחון פחות מיממה אחרי הפסקת האש. שר בקבינט המדיני-ביטחוני תוקף בחריפות את המהלך הפוליטי של שר הביטחון אביגדור ליברמן.

"מה שליברמן עשה זה פשוט מזעזע – לא ברמה הפוליטית אלא ברמה הביטחונית" הצהיר השר בנחרצות ואמר: "אכן יש משהו בדיוני הקבינט שאי אפשר לספר עליו לציבור, אבל אם הוא היה נחשף – לא היו סולחים לליברמן על הצעד הלא אחראי שעשה". כך מפרסם העיתונאי מיכאל האוזר טוב.

מוקדם יותר, גם סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי תוקפת את התפטרותו של ליברמן: "‏ליברמן היה ונשאר פוליטיקאי ציני. אין אזרח במדינה שמצטער על התפטרותו. הממשלה הימנית ביותר תוכל לתפקד גם בלעדיו. הציבור לא יתן קרדיט למי שמעדיף תרגילים פוליטיים לצבירת נקודות על פני שיקולים לאומיים."

בסיעת המחנה הציוני קרא היום יו"ר הסיעה ח"כ יואל חסון לראש הממשלה לתאם איתם את תאריך בחירות: "המחנה הציוני קורא לליכוד לתאם איתו מיד תאריך בהול לבחירות – לאזרחי ישראל מגיע הנהגה אחרת. ראש הממשלה, גש לנשיא ותתפטר כי ממשלתך הרביעית סיימה היום את דרכה כשהיא מובסת, רופסת וחסרת כל בושה בכל תחום שהוא.

זו העת למנהיגות בוגרת ולייצר חזית אחידה של המחנה כולו שהמחנה הציוני הוא הבסיס – כדי לעשות הכל להחלפת נתניהו. המחנה הציוני בראשות אבי גבאי עם ציפי לבני ראש האופוזיציה מוכן לבחירות וערוך אליהן. ביחד נוביל את ישראל לשינוי הכיוון שהיא כל כך זקוקה לה.״



0 תגובות